streda 23. januára 2008

sedem

Tomáš zaparkoval auto v jednej zo svojich súkromných garáži a výťahom sa vyviezol až k svojmu bytu. Zhodil čierny oblek, košeľu a kravatu, natiahol si krátke tepláky a prešiel do svojej súkromnej posilovne.

Cvičil rýchlo až zúrivo. Spotil sa, zadýchal a na tele sa mu vyrysovali všetky svaly. Chcel zo seba vybiť hnev a nepríjemné pocity, ktoré v ňom zostali po stretnutí s pánom Pe. Posledné cvičenia dokončil s krikom, ktorý mu pomohol ich zvládnuť.

Mokré oblečenie hodil do prádlového koša a osprchoval sa. V sprchovacom kúte stál bez pohnutia. Horúca voda odnášala so sebou posledné zbytky napätia a on sa opäť začal tešiť na večer.

Ani netušil, prečo sa mu pred očami objavila scéna, keď u pána Pe začal pracovať. Chodil s Ludžim po podnikoch a ten ho predstavoval ako nové ucho. Pán Pe sa objavil zčista jasna v pivničnej kaviarni a nahlas Tomáša poučoval. - Tak toto je najotravnejší zo všetkých mojich ochraňovaných podnikov. Viac krát som už premýšľal, že sa ich zbavím, ale platia včas a niektoré informácie sa oplatí mať v zálohe.

- Informácie? - čudoval sa Tomáš. - To je nejaký klub pre VIP?

Pán Pe sa rozrehotal: - VIP? No jasné. - Pán Pe sa rehotal až mu tiekli slzy. - Toto je buzerantský podnik...- a jedným dychom zakričal na barmana ...nalej nám vodku mladý. Od smiechu mi vysmädlo. A nech sú poháre čisté, nechcem nič chytiť...


Tomáš striasol spomienku. Vypol sprchu, utrel sa a oblečenie, ktoré nechal ležať v strede obývačky pozbieral a upratal. V skryni si dlho pozeral svoje oblečenie a premýšľal, čo si vyberie. Zvolil jednoduchú kombináciu riflí a pásikavej košele. Do čiernej koženej tašky zbalil všetky veci potrebné na večer. Obul si tenisky a domofónom zavolal správcovi.

- Dobrý deň. Pripravte mi auto pred vchod vpravo... dnes si vezmem červeného Citroena. A... áno, s Mercedesom som sa vrátil. Dnes prosím zariaďte jeho umytie. Budem ho potrebovať zajtra ráno o šiestej. Ďakujem. Dole som za desať minút.

Keď vychádzal v aute z chráneného priestoru domu, všimol si, že na chodníku parkuje Lujdži. Pozreli sa na seba a Lujdži sa krivo usmial. Tomášovi bolo jasné, že Lujdžiho poslal pán Pe, aby ho sledoval. Zamával mu, tiež sa na neho zaškeril a vyrazil smerom k hraniciam. Lujdži sa držal tesne za ním. Tomáš vedel, že v jeho aute teraz naplno znie Senzus a Lujdži jači spolu s nahrávkou.

Nesnažil sa Lujďziho striasť. Nebolo to prvý krát, čo ho sledoval a pre tento prípad mal plán dávno pripravený. V priehradke mal dokonca odložené cigarety a pár drobných euro. Bude v Rakúsku celú noc a ako poznal Lujdžiho má v peňaženke tak dvacku.


8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Uz sa nemozem dockat dalsieho dielu. Dufam, ze pride skor. Defacto, nemohol by si to publikovat v kratsich intervaloch?

Blueska povedal(a)...

Hmmmm, ten Tomáš tam má iste nejakú tajnú lásku ... Tak sa mi vidí.

Anonymný povedal(a)...

júúúj, pokračovanie prosím, normálne som ostala závislá...

si fakt dobrý, ale to som ti už povedala-napísala dávno...

Neneke

Anonymný povedal(a)...

2blueska... no snad sa tam nechodi starat o svoju choru babicku ;-)

teraz len ci je to zena alebo muz? ;)

Anonymný povedal(a)...

Nemohu si pomoci, ale zda se mi, ze kapitoly kde je Tomas a pan Pe pise nekdo jiny. Same pozlatko a nic zajimaveho se nestane.

Anonymný povedal(a)...

nooo, ako prvotina, nie je to zlé,prudko čitateľné... vzbudzuješ zvedavosť a to je super!... až na tú hrubku "v skryni".... píše sa skriňa !!

Lilla povedal(a)...

pokracovanie pliiiz :) vsetkych sedem som precitala teraz a uplne ma to namotalo... prosim vsak bude aj pokracovanie? plosim plosim

Anonymný povedal(a)...

ja jsem taky jeden z tech, co netrpelive cekaji na pokracovani. Ac zde kritik, tak doufam konstruktivni :-)